Навчальні програми

"Ми прийшли до висновку, що навчання не є тим, що робить учитель. Навчання - це природний процес, який спонтанно розвиває людину." Марія Монтессорі

Наші програми створені таким чином, щоб слухачі постійно відчували інтерес до процесу навчання, ставали його активними учасниками і мали відчуття радості й  задоволення від отриманих знань. Ми прекрасно усвідомлюємо, що працюємо з аудиторією дорослих людей, які мають певні очікування від програми та хочуть отримати знання, які застосовуватимуть  у подальшій кар`єрі  і не будуть розчаровані марно витраченим часом  та фінансовими  внесками.

Наші програми:  

                       "Вчитель по роботі з дітьми від 1,5 до 3 років" або "Тоддлер-програма"

                       "Вчитель по роботі з дітьми від 3 до 6 років" або "Раннє дитинство"

Важливо! Просимо звернути увагу, що назви програм приведені відповідно до міжнародних стандарів (AMS  та AMI). Ці програми відрізняються від український лише віковою періодизацією, але не змінюють змість освіти.

                        "Управління закладом Монтессорі"

Програми навчання  складаються з  двох частин:  академічну та практичну.

Академічний курс спрямований на ознайомлення  з філософськими принципами  Марії  Монтессорі, що відбувається під час лекцій, роботи з першоджерелами, спостереження  за роботою дітей в класах Монтессорі, обговорень та дискусій, практикумів та тренінгів.  Під час роботи з дидактичним матеріалом слухачі отримують  практичний досвід роботи, вчаться робити власні матеріали. Після закінчення академічного курсу слухачі складають заліки та іспити.

Практичний курс передбачає проходження інтернатури, участь у фінальному семінарі та складання іспитів. Під час проходження інтернатури слухачі УМЦ самостійно працюють у монтессорі-класах під керівництвом основного монтессорі-вчителя (мастер-вчителя) та інструктора УМЦ. Майбутні монтессорі-вчителі набувають досвід у роботі з дітьми, вчаться створювати підготовлене середовище монтессорі-класу, самостійно  виготовляють монтессорі-матеріали, досконально  оволодівають методом спостереження як основним інструментом у роботі монтессорі-вчителя. Інтерн УМЦ поступово самовдосконалюється, переконується у вірному застсування методу М.Монтессорі та трансформується у нову якість - монтессорі - вчителя.

 Центр надає всім інтернам методичний супровід у формі консультативних візитів. Під час проходження інтернатури слухач УМЦ отримує календарний план завдань для кожного навчального курсу. Консультації від інструкторів Центру надаються протягом усієї інтернатури у вигляді телефонних розмов, скайп-конференцій, листування електронною поштою та очно, відповідно до заявок інтернів і згідно з попередньо погодженим керівництвом Центру графіком.

 Консультативний візит (супервізія) - окрема форма роботи з інтерном, під час якої інструктори Центру надають практичну допомогу на місцях в облаштуванні підготовленого середовища монтессорі-класу, допомагають організувати роботу з батьками, надають детальні консультації з виконання завдань інтернатури.

 Фінальний семінар. Для участі в семінарі заявка подається не пізніше, ніж за місяць до його початку. Інтерн має підготувати: особисті альбоми з усіх навчальних курсів, журнали спостережень, відеофільми, виготовлені власноруч матеріали тощо.

 Академічний та практичний курси навчання побудовані таким чином, що КОЖЕН, ХТО НАВЧАЄТЬСЯ В УМЦ, поступово та глибоко оволодіває теорією, здобуває практичні навички та УСПІШНО СКЛАДАЄ ІСПИТИ З ТАКИХ ДИСЦИПЛІН:

 - основи філософії та педагогіки Марії Монтессорі;

 - розвиток дитини;

 - метод спостереження;

 - керівництво класом;

 - іспит-практикум з навчальних курсів.

 По завершенні навчання слухачі УМЦ отримують СЕРТИФІКАТ від ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ АСОЦІАЦІЇ МОНТЕССОРІ-ВЧИТЕЛІВ з правом роботи  в навчально-виховних закладах, що послуговуються методом Марії Монтессорі.