Теоретичні та практичні основи Монтессорі-терапії

 «Теоретичні та практичні основи Монтессорі-терапії. Ефективна допомога дітям з порушеннями психофізичного розвитку»

 Навчальний семінар-тренінг для Монтессорі-фахівців, які працюють з дітьми з особивостями розвитку.

18 - 22 червня 2018 року

«Шлях підсилення слабких такий самий,

 як і шлях удосконалення сильних»

(М. Монтессорі)

 Практика роботи педагогів часто вимагає вирішення проблем в роботі з дітьми з особливостями психофізичного розвитку. Монтессорі-терапія як метод терапії середовищем, що підбирається під конкретну дитину, є одним із шляхів допомоги у вирішенні цих проблем. Гуманістичні підходи педагогіки Марії Монтессорі допомагають створити відповідний терапевтичний простір, задовольнити індивідуальні потреби та можливості дітей, поновити процеси «нормалізації». Ознайомлення з сучасними дослідженнями нейронаук та практикою використання Монтессорі-терапії як інтегральної реабілітаційної технології дозволить вам застосовувати ефективні підходи в роботі з дітьми різних нозологічних категорій для забезпечення повноцінного розвитку їх пізнавальної діяльності та подальшої інтеграції в соціальне середовище.

 Професійний навчальний семінар-тренінг «Теоретичні та практичні основи Монтессорі-терапії. Ефективна допомога дітям з порушеннями психофізичного розвитку» проводять:

 

Родненок Марина Єгорівна – Монтессорі-педагог, Монтессорі-терапевт, корекційний педагог, автор навчального курсу «Спецметодика Монтессорі-терапії», автор наукових статей по Монтессорі-терапії, старший викладач кафедри ортопедагогіки та реабілітології факультету корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (м.Київ)

Прядкіна Ольга Михайлівна – інтерн Українського Монтессорі-центру, ортопедагог, Голова громадської організації «Гармонія розвитку» (м.Київ)

 

Під час семінару-тренінгу буде розглянуто такі теми:

  • Монтессорі-педагогіка в корекційній освіті
  • Лікувальна педагогіка М.Монтессорі та дитяча реабілітологія
  • Сучасні аспекти нейронаук про розвиток дитини
  • Метод М. Монтессорі як метод «мозкової стимуляції».
  • Нейропсихологічна модель Монтессорі-терапії
  • Програми нейропсихологічної корекції в Монтессорі-терапії
  • Основи організації роботи з дітьми, які мають порушення розвитку
  • Монтессорі-терапія при різних захворюваннях та порушеннях розвитку (синдром дефіциту уваги та гіперактивності, агресивна поведінка, аутистична поведінка, затримка психічного розвитку, дитячий церебральний параліч)
  • Стиль взаємодії «Монтессорі-терапевт –дитина»
  • Методики альтернативної комунікації (ААС) та їх використання в Монтессорі-середовищі

 

Практична частина семінару-тренінгу включає:

  1. Рефлексивно-діяльнісний підхід до вивчення конкретного матеріалу.
  2. Складання та запис в робочих зошитах опорних схем.
  3. Конспектування джерел. Індивідуальна та групова рефлексія.
  4. Вільна індивідуальна, парна та групова робота з дидактичним Монтессорі-матеріалом під наглядом фахівців.
  1. Самостійне проектування демонстрацій.
  2. Консультування та корекція спеціалістів.
  3. Перегляд тематичних відеофільмів.
  4. Робота «методом кейсів».
  5. Підсумкова «громадська експертиза» знань та навичок, що отримано (залік).

  

Вартість участі у пя`тиденному семінарі-тренінгу - 4200,00 грн. Для слухачів та випускників УМЦ - 3800,00 грн.

Додаткова інформація за тел. 044-353-15-96 
Для участі у семінарі обов`язкова реєстрація: https://goo.gl/forms/DTJrNm3qTWl6xcPv2

Семінар Поля Епштейна (США)

Вперше в Україіні! Семінар-тренінг ПОЛЯ ЕПШТЕЙНА (США) "Монтессорі педагогіка. Виклики сучасності"

Шановні колеги!

Український Монтессорі центр запрошує вас на головну подію року – семінар-тренінг від видатного Монтессорі-експерта, тренера, спікера, розробника навчальних пограм та тренінгів,  автора книг та публікацій  Поля Епштейна (США) «Монтессорі педагогіка. Виклики сучасності», який відбудеться 20 -21 квітня 2018 року в м.Києві.

Ґрунтовна та сучасна інформація, якісний тренінг, активне спілкування в колі друзів-фахівців – це новий поштовх для  вашого професійного розвитку.

Під час семінару-тренінгу поговоримо на наступні теми:

- Якщо є I-pad, навіщо потрібен Монтессорі–матеріал?Монтессорі та «Цифрова революція». Сучасний світ - світ постійних технічних та технологічних змін. Завдяки розвинутим технологіям, ми користуємось безліччю цифрових пристроїв та програм, які також впливають і на наших дітей у класах Монтессорі. Багато дітей не проявляють інтерес до традиційних Монтессорі-матеріалів, не можуть тривалий час зосередитися, віддаючи перевагу короткостроковим видам діяльності. Ми розглянемо  та обговоримо аспекти впливу на дітей Цифрової революції і зрозуміємо, яким чином  дорослим необхідно розумно поєднувати ці речі.

- Що робити, коли діти не концентрують увагу? Концентрація є наріжним каменем педагогіки Монтессорі, яка, на думку Марії Монтессорі, є першим кроком до духовного розвитку особистості. Дитина в своєму розвитку проходить чотири етапи, які ведуть ії до нормалізації. У ході семінару Пол допоможе дізнатися, чим керуватися на кожному із цих етапів. Ви дізнаєтесь, що робити з дітьми, які не можуть сконцентруватися з різних причин, з тими, хто не може працювати самостійно і  віддає перевагу роботі в групі.  Такі  діти потребують іншого підходу, і вчитель має  навчитись працювати з ними по-іншому.

- Вчитель і сучасний світ - як встигнути зробити все і не розгубитись. Наше життя  сьогодні є неймовірно напруженим і складним. Ми поспішаємо, ми намагаємось дотримуватися свого розпорядку дня, виконувати свої завдання, бути в курсі всіх подій, встигати  прочитати текстові повідомлення, електронну пошту, переглянути соціальні мережі, блоги,  твіти, та інше. Часто-густо ми відчуваємо себе досить  виснаженими. Як встигати робити все?  Працювати з дітьми в класі, робити презентації, готувати середовище, вирішувати проблеми, зустрічатися з батьками, відповідати на електронні листи, голосові повідомлення тощо? Секрет полягає в тому, щоб навчитись управляти труднощами. Ми повинні розслабитися і позбутися страху, що будемо й надалі не все встигати. Секрет полягає в розумінні, як поєднувати те, що ми робимо, з тим, як ми маємо  це робити! М.Монтессорі відповідає на ці запитання і сьогодні. Основна увага цієї дискусії – в мудрості метода М.Монтессорі, Духовній Педагогіці.

 Блокнот спостерігача. Вчитись у дітей спостерігати. П.O.В.З.(Підключитись, Отримати, Відобразити, Задіяти). Відомо, що метод Монтессорі – це спостереження. Отже, що би ми побачили в наших класах і школах, якщо б вільно володіли практикою спостереження? Які особисті зміни нам довелося б зробити для цього? Чого б ми навчилися у дітей? Відповіді на ці та інші запитання ми знайдемо в рамках цього практичного семінару. Ми подивимось відео в класі та  дізнаємось,  як використати спостереження за П.O.В.З. процесом: підключення, отримання, відображення, задіяння. Правильне  спостереження стане набагато більшим,  ніж просто констатація чи облік. Разом ми визначимо точки наших інтересів, задамо запитання, знайдемо відповіді. Ми спостерігатимемо і працюватемо разом як колеги. Спостерігаючи, ми не тільки вивчаємо тих, за ким спостерігаємо, ми вчимось самі.

Поль Епштейн - всесвітньо відомий спікер. У сфері Монтессорі-освіти працює з 1976 року як адміністратор, учитель, дослідник і консультант. Має досвід роботи директора школи, виконавчого директора шкільного консультативного агентства, директора навчальних програм з підготовки Монтессорі-вчителів та координатора програм спеціалізованих державних шкіл.
Як досвідчений Монтессорі-педагог, Поль Епштейн у своїй діяльності акцентує увагу на спостереженні за дітьми та дорослими в процесі їхнього навчання, передає набутий досвід трансформаційного професійного розвитку педагогам та батькам. У якості спікера і консультанта з питань освіти брав участь у конференціях в США, Канаді, Великій Британії, Швеції, Мексиці, Росії, Бразилії, Японії, Китаї, Австралії, Швейцарії, Непалі, Словаччині, Гонконгу, Південній Африці та Польщі.Поль має ступені бакалавра Дартмутського коледжу (США), магістра Університету штату Нью-Йорк (м. Буффало) за спеціалізацією «культурна антропологія». Працював доцентом Трансільванського університету (Румунія), ад'юнкт-професором Північно-Західного університету (США), основним тренером із розробки курсів електронних тренінгів для Ради Монтессорі (Фонд Монтессорі). Наразі Поль Епштейн є директором-засновником Консультативного агентства з розроблення навчальних програм для безперервного навчання, яке співпрацює з батьками та педагогами, котрі прагнуть максимально розширити навчальний потенціал, притаманний їм та їхнім дітям, надихаючи їх до професійного розвитку. Він також є освітнім директором Центру з опрацювання Монтессорі-програми для середньої школи та співголовою Академії з підготовки Монтессорі-вчителів «Етонкідс» (м. Пекін, Китай). Автор багатьох книжок.

Умови участі у семінарі:

Реєстрація та оплата до 19.03.2018 – 4000,00 грн

Реєстрація та оплата з 20.03 по 31.03 – 4500,00 грн

Реєстрація та оплата з 1.04 по 15.04 – 5000,00 грн

Для випускників та слухачів УМЦ  діє знижка 5%.

Місце проведення: м.Київ, Оболонська набережна, 17

Для участі у семінарі обовязкова реєстрація за посиланням:  https://goo.gl/forms/MDFlfzVvqTrEXSn02 

Додаткова інформація за тел.044-3531598

Адреса для листування: centr20115@gmail.com

Арт-терапия - ключ к пониманию ребенка

Обучающий курс  для учителей, логопедов, родителей и всех-всех, кто работает с детьми дошкольного и младшего школьного возраста.

«Арт-терапия - ключ к пониманию ребенка».

Арт-терапия - это единственный психологический прием, для работы с детьми дошкольниками, которым могут овладеть все, который не может навредить психике ребенка, и который способен творить чудеса.

В ходе семинара Вы узнаете:

- Что такое арт-терапия и как она может быть проявлена в Монтессори классе.

- Как организовать для детей среду, которая поможет развить в них креативность.

- Как творчество влияет на развитие мозга.

- Способы диагностики эмоционального состояния ребенка через арттерапию.

- Коррекция поведения ребенка с помощью творчества.

- Развитие интеллекта ребенка с помощью различных средств арт-терапии.

- Как применять арттерапию для познания себя и как средство профилактики профессионального выгорания.

В ходе занятий вы овладеете приемами:

  • Изотерапии;
  • Сказкотерапии;
  • Песочной терапии;
  • Музыкальной терапии;
  • Куклотерапии;
  • Телесно-ориентированной терапии;
  • Фото и видео терапии;
  • Танцевальной терапии;
  • Метафорические карты.

На семинаре, вы получите практический инструментарий для понимания детей и помощи им в регулировании своего поведения. Все техники будут прожиты Вами на практике. Вы глубже узнаете себя и получите ресурс для работы с детьми. Курс является обучающе-терапевтичным.

В ходе курса каждый участник создаст свой неповторимый арт-терапевтический альбом, получив все практики в электронном виде.

Курс состоит из 5 модулей. Модуль 2 дня по 8 часов

Ведущая семинара: Шевченко Юлия Николаевна- психолог, психотерапевт, арт-терапевт, Монтессори-педагог, ведущая женских тренингов. Количество людей в группе ограничено.

Стоимость одного модуля - 1500,00 грн.

Даты : 1 модуль- 11- 12 января 2018  

            2 модуль -  14-15 апреля 2018

            3 модуль-    9-10 июня 2018

           4 модуль- осень 2018

            5 модуль- зима 2018-2019

Регистрационная форма: https://goo.gl/forms/sIRXALLkf0UZbvV22