Теоретичні та практичні основи Монтессорі-терапії

 «Теоретичні та практичні основи Монтессорі-терапії. Ефективна допомога дітям з порушеннями психофізичного розвитку»

 Навчальний семінар-тренінг для Монтессорі-фахівців, які працюють з дітьми з особивостями розвитку.

18 - 22 червня 2018 року

«Шлях підсилення слабких такий самий,

 як і шлях удосконалення сильних»

(М. Монтессорі)

 Практика роботи педагогів часто вимагає вирішення проблем в роботі з дітьми з особливостями психофізичного розвитку. Монтессорі-терапія як метод терапії середовищем, що підбирається під конкретну дитину, є одним із шляхів допомоги у вирішенні цих проблем. Гуманістичні підходи педагогіки Марії Монтессорі допомагають створити відповідний терапевтичний простір, задовольнити індивідуальні потреби та можливості дітей, поновити процеси «нормалізації». Ознайомлення з сучасними дослідженнями нейронаук та практикою використання Монтессорі-терапії як інтегральної реабілітаційної технології дозволить вам застосовувати ефективні підходи в роботі з дітьми різних нозологічних категорій для забезпечення повноцінного розвитку їх пізнавальної діяльності та подальшої інтеграції в соціальне середовище.

 Професійний навчальний семінар-тренінг «Теоретичні та практичні основи Монтессорі-терапії. Ефективна допомога дітям з порушеннями психофізичного розвитку» проводять:

 

Родненок Марина Єгорівна – Монтессорі-педагог, Монтессорі-терапевт, корекційний педагог, автор навчального курсу «Спецметодика Монтессорі-терапії», автор наукових статей по Монтессорі-терапії, старший викладач кафедри ортопедагогіки та реабілітології факультету корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (м.Київ)

Прядкіна Ольга Михайлівна – інтерн Українського Монтессорі-центру, ортопедагог, Голова громадської організації «Гармонія розвитку» (м.Київ)

 

Під час семінару-тренінгу буде розглянуто такі теми:

  • Монтессорі-педагогіка в корекційній освіті
  • Лікувальна педагогіка М.Монтессорі та дитяча реабілітологія
  • Сучасні аспекти нейронаук про розвиток дитини
  • Метод М. Монтессорі як метод «мозкової стимуляції».
  • Нейропсихологічна модель Монтессорі-терапії
  • Програми нейропсихологічної корекції в Монтессорі-терапії
  • Основи організації роботи з дітьми, які мають порушення розвитку
  • Монтессорі-терапія при різних захворюваннях та порушеннях розвитку (синдром дефіциту уваги та гіперактивності, агресивна поведінка, аутистична поведінка, затримка психічного розвитку, дитячий церебральний параліч)
  • Стиль взаємодії «Монтессорі-терапевт –дитина»
  • Методики альтернативної комунікації (ААС) та їх використання в Монтессорі-середовищі

 

Практична частина семінару-тренінгу включає:

  1. Рефлексивно-діяльнісний підхід до вивчення конкретного матеріалу.
  2. Складання та запис в робочих зошитах опорних схем.
  3. Конспектування джерел. Індивідуальна та групова рефлексія.
  4. Вільна індивідуальна, парна та групова робота з дидактичним Монтессорі-матеріалом під наглядом фахівців.
  1. Самостійне проектування демонстрацій.
  2. Консультування та корекція спеціалістів.
  3. Перегляд тематичних відеофільмів.
  4. Робота «методом кейсів».
  5. Підсумкова «громадська експертиза» знань та навичок, що отримано (залік).

  

Вартість участі у пя`тиденному семінарі-тренінгу - 4200,00 грн. Для слухачів та випускників УМЦ - 3800,00 грн.

Додаткова інформація за тел. 044-353-15-96 
Для участі у семінарі обов`язкова реєстрація: https://goo.gl/forms/DTJrNm3qTWl6xcPv2